חצץ שומשום לדשא סינטטי

חצץ שומשום לדשא סינטטי במחירים הזולים ביותר , תבדקו אותנו.

 בהנהלת: נאיל גאבר 052-7008026


אודות חצץ לריצוף / חצץ שומשום לדשא סינטטי

חצץ שומשום לדשא סינטטי /  חצץ שומשום החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לסומסום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא אינו סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. לחצץ סומסום / סומסום ריצוף יתרונות נוספים 

חצץ

חצץ שומשום לדשא סינטטי במחיר משתלם

מילוי חצץ לריצוף מצע שומשום מספק פתרון  הניקוז תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות וגגות מרוצפים. השומשום אינו סופג את הרטיבות שחודרת עם הזמן אל מתחת לשכבת הריצוף ומאפשר את זרימת המים בשיפוע - לכיוון נקודת הניקוז. בשילוב עם קולטן ניקוז מיוחד, אשר מנקז גם את הרטיבות שמצטברת מתחת לריצוף, מתקבלת מערכת ניקוז יעילה שמעריכה את חיי מערכת האיטום ומפחיתה את הסיכון לחדירת רטיבות.

 החצץ הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לחצץ המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא אינו סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי. שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, דקים, ריצוף ואפילו לחיפוי נוח לשטחים גדולים. בסלע איתן ניתן מצוא שומשום ושלל אפשרויות נוספות למילוי ויישור אדמה.
 


תערובת חצץ שומשום משמשת כמצע בסיס בעת התקנת דשא סינטטי. חצץ השומשום משמש חוצץ בין האדמה למרבדים על מנת לייצר שטח סטרילי הדוחה לכלוך, בוץ וחרקים.

חצץ השומשום מאפשר חלחול מרבי של מים, בעזרתו ניתן לייצר שיפוע המסייע לניקוז מי הגשמים ובכך מונע סכנות של הצפות גם בימים גשומים וסוערים במיוחד. מחירו הזול ויתרונותיו הרבים הפכו אותו לנפוץ במיוחד בענף הבנייה והגינון כאחד


מחירון חצץ שומשום לדשא סינטטי :


חצץ שומשום לדשא סינטטי מחיר :


מחירון חצץ שומשום לדשא סינטטי מתחלקת למספר גורמים לרבות סוג חומר המחצבה שיש לשאוב, מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה הקומה אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה סומסום בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לעיין במחירון השירותים שלנו.

כמה עולה דשא סינטטי? מחיר דשא סינטטי משתנה על פי טיב החומרים, אורך הסיבים, צפיפות החומר ומשקל היריעה. ככל שצפיפות הסיבים גבוה יותר ומשקל היריעה רב יותר כך הדשא הסינטטי יחשב לאיכותי יותר ויהיה עמיד בפני שחיקה.
מחיר דשא סינטטי בעל צפיפות נמוכה מתחיל מ-19.9 ש"ח למ"ר ויתאים להתקנה במקומות זמניים בהם יש דריכה מועטה. טווח המחירים של דשא סינטטי בעל צפיפות סיבים בינונית לשימוש ביתי נע בין 55-85 ש"ח בממוצע. דשא סינטטי בעל צפיפות סיבים גבוה נע בין 100-150 ש"ח בממוצע (למ"ר) ויתאים למקומות בהם יש שימוש נרחב: דריכה מרובה, אירוח, משחקי ילדים, חיות מחמד משחקי ילדים ועוד…


מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר

רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית? בכדי להתקין דשא סינטטי בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר משתלם ניתן למצוא דרך יבואן. המחיר שיבואן למצעי סומסום ודשא סינטטי הוא משתלם ביותר והוא חוסך לכם את ההפרש בין המחיר של היבואן למחיר החנות.


סומסום לדשא סינטטי להתקנה על אדמה

היום אפשר להזמין סומסום לדשא סינטטי להתקנה על האדמה באופן עצמאי. לאחר שפיזרתם את הסומסום על האדמה, תוכלו להתקדם לשלב ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. חשוב לדעת כי לדשא הסינטטי האיכותי שנמכר היום בישראל יש יכולת ניקוז רבה ולכן הוא יעיל כמשטח לגינה גם בימי החורף לאחר הגשם. את מצע הסומסום תוכלו להזמין טלפונית ישירות מהחברה המייבאת את אבני הסומסום המיועדים לדשא סינטטי.


כמה שומשום לדשא סינטטי צריך להתקנה? 

אם אתם רוצים לדעת מה כמות השומשום לדשא סינטטי דרוש לגינה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לצוות חברת הכוכב ולקבל ייעוץ מקצועי בטלפון ובאותה הזדמנות תוכלו גם להזמין את מצע השומשום הנדרש לכם לצורך ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. הצוות המקצועי של חברת הכוכב כולל מומחים לייבוא והתקנה של דשא סינטטי מהסוגים המתקדמים ביותר היום והם ישמחו להתקין עבורכם כל דשא סינטטי בכל סדר גודל.


ייעוץ מקצועי וחומרי גלם לתכנון הדשא הסינטטי

בחיפוש אחר מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך חברת הכוכב המייבאת את אבני הסומסום מהמפעלים המקצועיים ביותר. בנוסף, צוות החברה מייבא לישראל מרבדי דשא סינטטי מהדגמים הפופולריים ביותר כגון דגם נפוליאון, דגם דאלאס ודגם אוסקר הנחשבים לאיכותיים ביותר ומספקים לכם משטח איכותי לגינת הבית שיחזיק לשנים רבות בכל מצבי מזג האוויר כולל גשם, קרני שמש חזקות, חום ולחות גבוהים.


מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר של חברת הכוכב 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת למצע סומסום איכותי לדשא סינטטי, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וצוות חברת הכוכב יספק לכם את המחיר הטוב ביותר

סומסומית לריצוף /  חצץ סומסומית החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לסומסום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא אינו סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. לחצץ סומסום / סומסום ריצוף יתרונות נוספים 

מצע שומשום מספק פתרון מצויי לבעית הניקוז תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות וגגות מרוצפים. השומשום אינו סופג את הרטיבות שחודרת עם הזמן אל מתחת לשכבת הריצוף ומאפשר את זרימת המים בשיפוע - לכיוון נקודת הניקוז. בשילוב עם קולטן ניקוז מיוחד, אשר מנקז גם את הרטיבות שמצטברת מתחת לריצוף, מתקבלת מערכת ניקוז יעילה שמעריכה את חיי מערכת האיטום ומפחיתה את הסיכון לחדירת רטיבות.

 השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא אינו סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.  


מצע סומסום לדשא סינטטי


שומשום למילוי וישור האדמה שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, ועוד מהו השומשום ולמה הוא נועד ? השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא אינו סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.