מחלוטה לדשא סינטטי

זקוקים לחול? סומסום? טיט? מחלוטה? חצץ ועוד? הגעתם למקום הנכון


רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית? בכדי להתקין דשא סינטטי / מחלוטה לדשא סינטטי - בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי במחיר משתלם! לקבלת מידע נוסף מומלץ לחייג עכשיו לשיחת ייעוץ חינם

מחלוטה, מחלוטה לגינה

חייגו עכשיו: 052-7008026

אספקת מחלוטה לדשא סינטטי ? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת מצע סומסום לדשא סינטטי באיכות הטובה ביותר ובמחיר הזול ביותר בשוק!

מחיר מחלוטה לגינה  :

בממוצע מחירי מצע סומסום לדשא סינטטי , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 100- 150 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי.

מחירון מחלוטה לדשא סינטטי מתחלקת למספר גורמים , מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה המרפסת/ גינה  אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה סומסום בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ

לקבלת מידע נוסף מומלץ להתקשר עכשיו לייעוץ חינם

 התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ חינם: 

בהנהלת: גאבר נאיל 052-7008026

מחלוטה לדשא סינטטי

רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית? בכדי להתקין דשא סינטטי בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי במחיר המשתלם ביותר

מצע סומסום לדשא סינטטי להתקנה על אדמה

היום אפשר להזמין סומסום לדשא סינטטי להתקנה על האדמה באופן עצמאי. לאחר שפיזרתם את הסומסום על האדמה, תוכלו להתקדם לשלב ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. חשוב לדעת כי לדשא הסינטטי האיכותי שנמכר היום בישראל יש יכולת ניקוז רבה ולכן הוא יעיל כמשטח לגינה גם בימי החורף לאחר הגשם. את מצע הסומסום תוכלו להזמין טלפונית ישירות מהחברה המייבאת את אבני הסומסום המיועדים לדשא סינטטי.

כמה שומשום לדשא סינטטי צריך להתקנה?

אם אתם רוצים לדעת מה כמות הסומסום לדשא סינטטי דרוש לגינה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי בטלפון ובאותה הזדמנות תוכלו גם להזמין את מצע סומסום הנדרש לכם לצורך ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי

מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר של חברת הכוכב

לקבלת הצעת מחיר משתלמת למצע סומסום איכותי לדשא סינטטי, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וצוות חברת הכוכב יספק לכם את המחיר הטוב ביותר כולל משלוח עד הבית שלכם! 


בלה מצע מחיר  למילוי וישור האדמה שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, ועוד מהו השומשום ולמה הוא נועד ? השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת דשא סינטטי ומשטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי. 

מומחים במילוי מצע לדשא סינטטי בכל חלקי הארץ 

חישוב כמות שומשום לדשא סינטטי – כמה צריך? בהתקנה נכונה של דשא סינטטי, עלינו למלא בגובה של 5 ס"מ בממוצע. כל בלה של מצע חצץ תספק לנו כ-5 ס"מ גובה בממוצע לשטח של כ-10 מ"ר. כלומר, לגינה של 50 מ"ר נצטרך כ-5 בלות בממוצע. חשוב לציין כי מדובר בכמות המינימלית הנדרשת וכי ניתן למלא שכבה עבה יותר במקרה הצורך. יש לקחת בחשבון כי במקרים ששטח הגינה אינו ישר יכול להיווצר מצב כי נצטרך כמות נוספת מעבר למינימום הנדרש.