מחיר סומסום לריצוף

סומסום לריצוף 

זקוקים לאספקת סומסום ? הגעתם למקום הנכון. אספקת סומסום בבלות או בתפזורת.  חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר 

052-7008026


נשמח לעמוד לשירותכם 24/7

ע מ י ד ה   ב ל ו ח ו ת   ז מ נ י ם

הזמנה מהיום להיום, מענה 24/7

שירות ברמה הגבוהה ביותר

התחייבות למחיר הטוב ביותר

ביכולתנו לעמוד בביצוע עבודות בכל סדר גודל ולפי דרישה עם צי משאבות סומסום מתקדם ויכולות שאיבה, מילוי ופיזור מדויקות עד לגובה של 45 קומות! התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר ושירות שאיבות!


סומסום לריצוף

זקוקים לשירותי שאיבת חול וסומסום ? הגעתם למקום הנכון.  חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת 052-7008026 

פיזור סומסום לריצוף

אין משימה קשה או מורכבת מדי לצוותים המיומנים שלנו!

משאבות א.גאבר שמחים להציג סטנדרטים חדשים בשירות בתחום אספקת חול וסומסום. החברה זמינה ללקוחותיה, ונותנת להם שירות איכותי ואמין מהיום להיום. הצוות המקצועי מורכב משלושה אנשי מקצוע מיומנים, שעובדים ביחד זה למעלה מ- 15 שנים, ויודעים לבצע כל משימה בתיאום מלא, לשביעות רצונם של הלקוחות. אספקה והשאיבה מתבצעות בעזרת מכשור ייעודי, כאשר החול והסומסום מתאימים לשימוש בכל סוגי המבנים. ניתן לבצע שאיבה עד לקומה – 40, החברה מנוהלת על ידי גאבר, בעל מקצוע ותיק, עם ניסיון של 10 שנים בתחום פיקוח בנייה. גאבר יודע לשאול את כל השאלות הנכונות, ולבצע את העבודה בצורה נכונה ויעילה, שחוסכת זמן וכסף עבור לקוחותיו. 

ביכולתנו לעמוד בביצוע עבודות בכל סדר גודל ולפי דרישה עם צי משאבות חול מתקדם ויכולות שאיבה, מילוי ופיזור מדויקות עד לגובה של 45 קומות! התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר ושירות שאיבות!

מחפשים אספקת סומסום לריצוף ? שאיבת סומסום לריצוף ?


זקוקים לשירותי משאבות סומסום ? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת חול וסומסום לפרויקטים של בניה בכל סדר גודל. לטובת חברות קבלניות, יזמים, רשויות מקומיות ופרטיים, אנו מציעים גם שירות של השכרת משאבות סומסום מתקדמת וחדישה כולל מפעיל מקצועי לפי התקשרות יומית!
לחילופין, ניתן גם לשכור משאבות סומסום לפי נפח קוב שאיבה.

צרו קשר להצעת מחיר משתלמת 052-7008026

אספקת סומסום: סומסום לריצוף - כשאומרים סומסום מתכוונים לבסיס ריצוף העשוי מאבני חצץ קטנות אותן מניחים במקום חול מתחת לריצוף זאת. לצורך

למה לשכור מאיתנו ?
אנו מתמחים מזה שנים רבות במשאבות סומסום ובעלי ניסיון עשיר בתחום. ברשותנו צי משאבות מתקדם עם יכולות שאיבה של עד 50 קומות ומפעילים בעלי ניסיון עשיר ויכולות דיוק ופיזור גבוהות!

היכן אנו פועלים?
אנו מספקים מזה שנים רבות חומרי מחצבה ושירותי שאיבות חול וסומסום ברחבי ארץ

סומסום לריצוף, מחיר סומסום לריצוף

מחירון סומסום לריצוף :

בממוצע מחירי סומסום לריצוף , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 120- 200 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי. להלן פירוט מחירים

אספקה ישירה לקבלנים וללקוחות פרטיים - בלה סומסום לריצוף ותשתית באיכות גבוהה

בממוצע מחירי מצע סומסום לריצוף , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 100- 150 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי.

אספקת סומסום לריצוף -כולל שאיבה ופיזור מדויק ברחבי הבית! :

  1. שאיבת חול וסומסום
  2. שאיבת חמרה
  3. שאיבת מצע לדשא
  4. שאיבת סומסום
  5. שאיבת חול וסומסום
  6. משאבות סומסום
  7. שאיבת זיפזיף
  8. אספקת סומסום בבלות או בתפזורת

צרו קשר להצעת מחיר משתלמת 052-7008026


אספקת כל חומרי המחצבה לאתר הבניה:
חול | חול ים | זיפזיף | חול למילוי | חול מחצבה | סומסוס | סומסום שטוף | סומסום יבש | חצץ | חמרה | ועוד..


מחיר סומסום לריצוף :

סומסום לריצוף סומסום לריצוף סומסום לריצוף
מחירוןסומסום לריצוף מתחלקת למספר גורמים לרבות סוג חומר המחצבה שיש לשאוב, מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה הקומה אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה סומסום בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לעיין במחירון השירותים שלנו.
משאבות סומסום לכל צורך 

סומסום לריצוף - משאבות סומסום לריצוף
סומסום לריצוף / חצץ, סומסומית,

סומסום לריצוף /  מילוי סומסום לריצוף  החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לסומסום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. סוסמוס לריצוף  / סומסום ריצוף יתרונות נוספים 


אספקת חומרי מחצבה במחירים הטובים!

זקוקים לחול? סומסום? שומשומית? חצץ ועוד? הגעתם למקום הנכון! 

הזמנת סומסום תפזורת או משלוח בלות סומסום?

ניתן להזמין גם בלה סומסום אחת למשלוח. מחיר בלה מושפע גם ממחיר ההובלה אשר תלוי במיקום ובגודל ההזמנה. לברור פרטים נוספים כמויות ומחיר בלות סומסום כולל הובלה פנו אלינו בטלפון – 052-7008026 נשמח לעמוד לשירותכם :).
אספקת בלה סומסום לריצוף לקבלן, לגנן גם לפרטיים

אנו מתמחים באספקת חומרי תשתית, פיתוח, בנייה וגינון בתפזורת ובבלות. ניתן לשלב בהזמנת בלות שילוב של חמרה , , חול, זיפזיף חומרי בהתאם לצורך. מצע הסומסום שאנו מספקים הוא סומסום נקי ואיכותי בעל משקל סגולי נמוך (מתאים למשאבות). סומסום מומלץ לשימוש כחומר תשתית לא רק לריצוף אלה גם להכנת תשתית לשבילי גינה או דשא סינטטי. הסומסום הוא אוורירי ולכן מאפשר למים לחלחל דרכו ובכך מונע הצטברות או עמידת מים. השימוש בסומסום ריצוף משפר משמעותית את יכולות הניקוז גם כחומר תשתית וגם כשר הוא משמש לריצוף בתהליכי בנייה. כאשר יש למנוע בכל מחיר הצטברות, או עמידת מים מתחת לחיפוי הריצוף. לצד בלה סומסום אנו מספקים לכם חומרי תשתית, בניין וגינון מגוונים. החל מאדמת חמרה, אדמה גננית, ועד ,  סומסום לריצוף ועוד...

סומסום לריצוף / מילוי סומסום לריצוף 

סומסום לריצוף /  חצץ סומסום החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לסומסום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. סוסמוס לריצוף  / סומסום ריצוף יתרונות נוספים 

מצע שומשום מספק פתרון מצויי לבעית הניקוז תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות וגגות מרוצפים. השומשום סופג את הרטיבות שחודרת עם הזמן אל מתחת לשכבת הריצוף ומאפשר את זרימת המים בשיפוע - לכיוון נקודת הניקוז. בשילוב עם קולטן ניקוז מיוחד, אשר מנקז גם את הרטיבות שמצטברת מתחת לריצוף, מתקבלת מערכת ניקוז יעילה שמעריכה את חיי מערכת האיטום ומפחיתה את הסיכון לחדירת רטיבות.



 השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.  

צרו קשר להצעת מחיר משתלמת 052-7008026


שומשום למילוי וישור האדמה שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, ועוד מהו השומשום ולמה הוא נועד ? השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.




שומשום לריצוף

שומשום לריצוף חמרה החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לשומשום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. לחצץ שומשום / שומשום ריצוף יתרונות נוספים 


אספקת חצץ שומשום במחיר משתלם

נשמח לעמוד לשירותכם 24/7

ע מ י ד ה   ב ל ו ח ו ת   ז מ נ י ם 

הזמנה מהיום להיום, מענה 24/7

שירות ברמה הגבוהה ביותר

התחייבות למחיר הטוב ביותר

לקבלת מידע נוסף חייגו עכשיו "ייעוץ חינם"


סומסום לריצוף סומסום לריצוף סומסום לריצוף סומסום לריצוף

שומשום לריצוף סומסום לריצוף 

מילוי חצץ ושומשום לריצוף מצע שומשום מספק פתרון  הניקוז תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות וגגות מרוצפים. השומשום אינו סופג את הרטיבות שחודרת עם הזמן אל מתחת לשכבת הריצוף ומאפשר את זרימת המים בשיפוע - לכיוון נקודת הניקוז. בשילוב עם קולטן ניקוז מיוחד, אשר מנקז גם את הרטיבות שמצטברת מתחת לריצוף, מתקבלת מערכת ניקוז יעילה שמעריכה את חיי מערכת האיטום ומפחיתה את הסיכון לחדירת רטיבות. החצץ הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לחצץ המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא אינו סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי. שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, דקים, ריצוף ואפילו לחיפוי נוח לשטחים גדולים. בסלע איתן ניתן מצוא שומשום ושלל אפשרויות נוספות למילוי ויישור אדמה.