סומסומית

סומסומית לריצוף במחירים הזולים ביותר, תבדקו אותנו.


התקשרו עכשיו 052-7008026

נשמח לעמוד לשירותכם 24/7


סומסומית


מחפשים שירותי אספקת סומסמית שאיבת סומסומית לריצוף ?


זקוקים לשירותי אספקת סומסומית לריצוף ? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת חול וסומסומית לפרויקטים של בניה בכל סדר גודל. לטובת חברות קבלניות, יזמים, רשויות מקומיות ופרטיים, אנו מציעים גם שירות של השכרת משאבות סומסום מתקדמת וחדישה כולל מפעיל מקצועי לפי התקשרות יומית!
לחילופין, ניתן גם לשכור משאבות סומסום לפי נפח קוב שאיבה.


למה לשכור מאיתנו ?
אנו מתמחים מזה שנים רבות במשאבות סומסום ובעלי ניסיון עשיר בתחום. ברשותנו צי משאבות מתקדם עם יכולות שאיבה של עד 50 קומות ומפעילים בעלי ניסיון עשיר ויכולות דיוק ופיזור גבוהות!

היכן אנו פועלים?
אנו מספקים מזה שנים רבות חומרי מחצבה ושירותי שאיבות חול וסומסום ברחבי ארץ

סומסומית לריצוף

סומסומית

מחירון סומסומית לריצוף :

בממוצע מחירי סומסומית לריצוף , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 120- 200 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי. להלן פירוט מחירים: 






אספקת כל חומרי המחצבה לאתר הבניה:
חול | חול ים | זיפזיף | חול למילוי | חול מחצבה | סומסומית | סומסום רטוב | טיט | טוף | חצץ | חמרה | ועוד..


מחיר סומסומית לריצוף :


מחירון מילוי סומסומית לריצוף מתחלקת למספר גורמים לרבות סוג חומר המחצבה שיש לשאוב, מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה הקומה אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה סומסום בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לעיין במחירון השירותים שלנו.
משאבות סומסום בראש העין לכל צורך 


סומסומית לריצוף /  חצץ סומסומית החומר המועדף על ידי בעלי מקצוע, קבלנים ומהנדסים לשימוש כתשתית ריצוף. לחומר תכונות אשר  מהוות יתרון משמעותי על פני השימוש בחול רגיל כתשתית להנחת ריצוף. יש לסומסום לריצוף משקל סיגולי נמוך ובנוסף הוא סופח מים . תכונה המעניקה לו יתרון כאשר מעלים בשאיבה  חומר מצע לריצוף משטחים חשופים בקומות עליונות (גינות גג ומרפסות פתוחות בפנטהאוזים. לחצץ סומסום / סומסום ריצוף יתרונות נוספים 

סומסומית אספק פתרון מצויי לבעית הניקוז תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות וגגות מרוצפים. השומשום סופג את הרטיבות שחודרת עם הזמן אל מתחת לשכבת הריצוף ומאפשר את זרימת המים בשיפוע - לכיוון נקודת הניקוז. בשילוב עם קולטן ניקוז מיוחד, אשר מנקז גם את הרטיבות שמצטברת מתחת לריצוף, מתקבלת מערכת ניקוז יעילה שמעריכה את חיי מערכת האיטום ומפחיתה את הסיכון לחדירת רטיבות.

 השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.  


שומשום למילוי וישור האדמה שומשום משמש כמצע למילוי וליישור אדמה כתחליף יעיל, זול וידידותי לחול ים. לשומשום שימושים רבים ביניהם מילוי ויישור אדמה למטרת התקנת דשא סינטטי, ועוד מהו השומשום ולמה הוא נועד ? השומשום הוא בעצם אבני חצץ גרוסות קטנטנות, הוא זכה לכינויו בשל דמיונו הרב לשומשום המוכר לנו ממאכלים. מצע שומשום הופך נפוץ יותר ויותר וזאת בשל מחסור חמור בחול ים. למצע השומשום יתרונות רבים, הוא סופג רטיבות ולכן הוא מתאים במיוחד לשימוש תחת משטחי ריצוף חיצוניים במרפסות, לחיפוי אזורים גדולים, ולמצע למילוי ויישור האדמה בטרם התקנת דשא סינטטי.