מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר

רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית ? זקוקים לאספקת מצע סומסום לדשא ? שאיבת מצע סומסום לדשא סינטטי ? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בשאיבת מצע סומסום לדשא סינטטי באיכות הטובה ביותר ובמחיר הזול ביותר בשוק! תבדקו אותנו!


לקבלת מידע נוסף חייגו עכשיו לייעוץ חינם 

 052-7008026

מצע סומסום לדשא סינטטי ? בכדי להתקין דשא סינטטי בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי במחיר משתלם! לקבלת מידע נוסף מומלץ לחייג עכשיו לייעוץ חינם

מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר

שאיבת מצע סומסום לדשא סינטטי :

בממוצע מחירי מצע סומסום לדשא סינטטי , חול, חצץ ומחצבים נוספים נעים בממוצע של 100- 150 ש"ח לטון, כולל עלות השאיבה. יחד עם זאת, כאמור, ישנם גורמים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי.: 

מחירון מצע סומסום לדשא סינטטי :

  1. שאיבת חול מחצבה לדשא סינטטי
  2. שאיבת חמרה
  3. שאיבת מצע לדשא
  4. שאיבת סומסום
  5. שאיבת טוף
  6. שאיבת זיפזיף
  7. מחירון מילוי מצע סומסום לדשא סינטטי מתחלקת למספר גורמים , מיקום העבודה, נוחות הגישה, גובה המרפסת אליה יש לשאוב, כמות חומר המחצבה שיש לשאוב, האם מדובר על עבודה לפי יומית או לפי קוב וכן אם מדובר על מחיר לשאיבה סומסום בלבד או לשאיבה בתוספת אספקת חומר המחצבה הנדרש. לקבלת מידע נוסף מומלץ לחייג עכשיו לייעוץ חינם :)


השכרת מהדק אדמה/ גפ'קה.

אצלנו תוכלו גם לקבל שירות מהדק אדמה גפ'קה מקצועי.

אספקת חומרי מחצבה במחירים הטובים!

זקוקים לחול? סומסום? טיט? טוף? חצץ ועוד? הגעתם למקום הנכון! 

הזמנת סומסום תפזורת או משלוח בלות סומסום?

ניתן להזמין גם בלה סומסום אחת למשלוח. מחיר בלה מושפע גם ממחיר ההובלה אשר תלוי במיקום ובגודל ההזמנה. לברור פרטים נוספים כמויות ומחיר בלות סומסום כולל הובלה פנו אלינו בטלפון – 052-7008026 נשמח לעמוד לשירותכם :).
אספקת בלה סומסום לריצוף לקבלן, לגנן גם לפרטיים

אנו מתמחים באספקת חומרי תשתית, פיתוח, בנייה וגינון בתפזורת ובבלות. ניתן לשלב בהזמנת בלות שילוב של חמרה , טוף, חול, זיפזיף חומרי בהתאם לצורך. מצע הסומסום שאנו מספקים הוא סומסום נקי ואיכותי בעל משקל סגולי נמוך (מתאים למשאבות). סומסום מומלץ לשימוש כחומר תשתית לא רק לריצוף אלה גם להכנת תשתית לשבילי גינה או דשא סינטטי. הסומסום הוא אוורירי ולכן מאפשר למים לחלחל דרכו ובכך מונע הצטברות או עמידת מים. השימוש בסומסום ריצוף משפר משמעותית את יכולות הניקוז גם כחומר תשתית וגם כשר הוא משמש לריצוף בתהליכי בנייה. כאשר יש למנוע בכל מחיר הצטברות, או עמידת מים מתחת לחיפוי הריצוף. לצד בלה סומסום אנו מספקים לכם חומרי תשתית, בניין וגינון מגוונים. החל מאדמת חמרה, אדמה גננית, ועד , מצע לדשא סינטטי, סומסום לריצוף ועוד...

 התקשרו עכשיו לייעוץ חינם: 

בהנהלת: גאבר נאיל 052-7008026


מצע סומסום לדשא סינטטי

רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית? בכדי להתקין דשא סינטטי בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי במחיר המשתלם ביותר

מצע סומסום לדשא סינטטי להתקנה על אדמה

היום אפשר להזמין סומסום לדשא סינטטי להתקנה על האדמה באופן עצמאי. לאחר שפיזרתם את הסומסום על האדמה, תוכלו להתקדם לשלב ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. חשוב לדעת כי לדשא הסינטטי האיכותי שנמכר היום בישראל יש יכולת ניקוז רבה ולכן הוא יעיל כמשטח לגינה גם בימי החורף לאחר הגשם. את מצע הסומסום תוכלו להזמין טלפונית ישירות מהחברה המייבאת את אבני הסומסום המיועדים לדשא סינטטי.

כמה סומסום לדשא סינטטי צריך להתקנה?

אם אתם רוצים לדעת מה כמות הסומסום לדשא סינטטי דרוש לגינה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי בטלפון ובאותה הזדמנות תוכלו גם להזמין את מצע סומסום הנדרש לכם לצורך ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי

מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר של חברת הכוכב

לקבלת הצעת מחיר משתלמת למצע סומסום איכותי לדשא סינטטי, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וצוות חברת הכוכב יספק לכם את המחיר הטוב ביותר כולל משלוח עד הבית שלכם!